خودتان به راحتی مشکل قطعی اینترنت را حل کنید!

مرحله اول – پینگ گرفتن

اگر وضعیت مودم نرمال بود شما به قسمت run سیستم خود رفته (کلید ویندوز +R) و CMD را تایپ نمائید و اینتر را بزنید. در صفحه مشکی رنگی که باز شده تایپ کنید Ping 4.2.2.4  و اینتر را بزنید در صورتی که با پیغام reguest timeout   و یا  destion host و یا transmit failed طبق تصویر زیر روبه رو شدید.

 

مرحله دوم – تنظیمات شبکه

به سراغ منو Start و بعد control panel رفته اگر ویندوز ۷دارید به network and internet sharing center رفته و در دست چپ صفحه change adapter setting را انتخاب نمائید.

اگر ارتباط بین سیستم و مودم شما به صورت کابل هست برروی گزینه local are conection راست کلیک نمائید و در صورتی که از طریق وایرلس با مودم ارتباط دارید برروی گزینه wireless network  راست کلیک نمائید . ( “دقت داشته باشید در این مرحله کارت شبکه شما باید  فعال باشد با توجه به گزینه اول اگر Disable بود یعنی کارت شما فعال است  در غیر اینصورت گزینه enable را بزنید تا کارت شبکه فعال گردد. ”  ) به گزینه properties رفته و در کادر وسط گزینه internet protocol version 4  را دوبار کلیک نمائید. در پنجره باز  شده گزینه use the following ip address را کلیک نمائید.

در صورتی که برند یا اسم مودم شما Tp –Link و D-Link باشد می توانید به صورت زیر در تنظیمات کارت شبکه خود آی پی دهی نمائید. (طبق تصویر زیر)

 

طبق تصویر بالا در دو کادر پایانی که با کادر قرمز رنگ مشخص شده بایستی DNSهای مربوط به شرکت خود را وارد نمائید و از DNS های استفاده شده استفاده نکنید “” اگر DNS  مخصوص شرکت خود را نمی دانید می توانید از پشتیبانی شرکت خود سوال نمائید “”

توجه داشته باشید در صورتی که مودم شما به غیر از این این برند ها می باشد و آی پی مودم را ندارید می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید :

9099070345

بعد از دریافت پیغام …reply from  اگر از مرورگر firefox استفاده می نمائید، به گزینه Option > advanced > network > setting  و سپس No proxy را انتخاب نمائید. و در مرورگر های internet Explorer و google chrom  به قسمت tools > internet option > connection > lan setting  و تمامی تیک های موجود در این قسمت را بردارید. و مراحل را ok و یک بار مرورگر خود را ببندید و باز نمائید .در این مرحله احتمال زیاد مشکل بر طرف می شود.

در غیر اینصورت یکبار تاریخچه (History) مرورگر خود را پاک نمائید . و همچنین برای لحظاتی مودم خود را به حالت خاموش در بیاورید و بعد از گذشت ۱۰ دقیقه روشن نمائید تا مودم شما ای پی جدید دریافت نماید. و در این مرحله پایانی اگر مشکل اینترنت از سمت شرکت ارائه دهنده اینترنت نباشد مشکل شما بر طرف می شود. در غیر اینصورت با مشاوران ما تماس بگیرید :

9099070345

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد مشکات قطعی اینترنت می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید :

9099070345

/ 2 نظر / 33 بازدید
star2000

سلام میتوانید مرا بااسم ستاره ای تنها در سکوت سیاه شب لینک کنیدstar2000.blogfa.com ممنون.